Odpowiedzi

  • Roma
  • Community Manager
2010-03-08T13:38:00+01:00
A)
-16+3= -13
99+(-19)= 80
-27+31= 4
b)
- 8½+6= -2½
-¾+(-¾)= -1½
-3⁵/₇ + ³/₇= -3²/₇
c)
-13+5,6= - 7,4
-6,2+(-2,6)= - 8,8
-0,75+(-1,3)= -2,05
d)-2+½= - 1½
-0,5+ 1½= 1
0,75+(-¾)= 0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:39:47+01:00
A)-16+3=-13
99+(-19)=99-19=80
-27+31=4

b)- 8½+6=-2½
-¾+(-¾)=-¾-¾=-6/4
-3 i 5/7 + 3/7=-3 i 2/7

c)-13+5,6=-7,4
-6,2+(-2,6)=-6,2-2,6=-8,8
-0,75+(-1,3)=-0,75-1,3=-2,05

d)-2+½=-1 i 1/2
-0,5+ 1½=1
0,75+(-¾)=0,75-0,75=0
1 5 1