Helooo . !
Pomożecie . chce sprawdzić czy mam dobrze to zadanie .
Mama Wiktorii kupiła torebkę , apaszkę i rękawiczki.Zapłaciła 435 zł . Torebka i apaszka kosztowały razem 320 zł . Apaszka i rękawiczki kosztowały razem 195 zł . Oblicz ceny : torebki , apaszki i rękawiczek . !

Błagaam pomocy . !! Piszcie wszystkie obliczenia . !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:44:19+01:00
X-cena torebki
y-cena apaszki
z-cena rekawiczek

x+y+z=435
x+y=320
y+z=195

320-y+y+195-y=435
-y=-80/:(-1)
y=80

x=320-y
x=320-80
x=240

z=195-y
z=195-80
z=115



odp:
cena apaszki-80
cena rekawiczek-115
cena torebki-240


2010-03-08T13:45:03+01:00
X=cena torebki
y-cena apaszki
z-cena rekawiczek



x+y+z=435
x+y=320
x=320-y
x=320-80
x=240
z=195-y
z=115
320+195-y=435
y=80
torebka kosztuje240, apaszka kosztuje 80 zł, rekawiczki kosztują 115 zł