Odpowiedzi

2010-03-08T13:50:00+01:00
87- siebenundachtzig
162 -hunderteinundsechzig
467- vierhundertsieben sześćdzesiąt
666- sechshundertsechsundsechzig
902- neunhundertzwei
1311- eintausenddreihundertelf
5012- fünftausendzwölf
10.785- zehntausendsiebenhundertfünfundachtzig
13.953- dreizehntausendneunhundertdrei
29.573- neunundzwanzigtausendfünfhundertdreiundsiebzig
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:54:19+01:00
87 - siebenundachtzig
161- hundreteieinundsechzig
467-vierhundretsiebenundsechzig
666-sechshundretsechsundechzig
902-neunhundertzwei
1311-ausenddreihundertelf
5012-fünftausendzwölf
10785-zehntausendsiebenhundertachtzigfünf
13953-dreizehntausendneunhundertfünfzigdrei
29573 -derzwanzigneunTausendfünfhundertsiebzigdrei

liczę na naj ;)