Na początku roku szkolnego nauczycielka matematyki podała młodzieży tabelę zależności między liczbą punktów otrzymanych ze sprawdzianu a oceną.
Procent max liczby punktów I Ocena
Powyżej 95% Icelujący
Powyżej 85% do 95% I Bardzo dobry
powyżej 75% do85% I dobry
powyżej 55% do 75% Idostateczny
powyżej 40% do 55% I dopuszczający
poniżej 40% I niedostateczny

A) 32/40pkt B) 7/35pkt C) 13/25pkt D) 45/60pkt
Proszę o szybkie rozwiązanie daje naj

2

Odpowiedzi

2010-03-08T13:40:13+01:00
A) 80% Dobry
B) 20% Niedostateczny
C) 52% Dopuszczający
D) 75% Dostateczny
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:40:59+01:00
Na początku roku szkolnego nauczycielka matematyki podała młodzieży tabelę zależności między liczbą punktów otrzymanych ze sprawdzianu a oceną.
Procent max liczby punktów I Ocena
Powyżej 95% Icelujący
Powyżej 85% do 95% I Bardzo dobry
powyżej 75% do85% I dobry
powyżej 55% do 75% Idostateczny
powyżej 40% do 55% I dopuszczający
poniżej 40% I niedostateczny

A) 32/40pkt =4/5=80% ocena 4

B) 7/35pkt =1/5=20% ocena 1

C) 13/25pkt= 52/100=52% ocena 2

D) 45/60pkt=3/4=75% ocena 3
1 5 1