Przetłumacz z jezyka angielskiego na jezyk polski tekst swojej ulubionej piosenki.
oto tekst:
I don´t believe in miracles
I never did
Nothing ever happens here
So sick of it
I, I, I told you
I, I, I need to
Get, get myself into somethin' new
I`m up for something mystical, hysterical
Dark, intensive, sexual

I´m not gonna live forever
Said I´m not gonna live forever
Gotta make it now or never
Ever, ever

I´m not gonna live forever
Said I´m not gonna live forever
Gotta make it now or never

Forever or never

I don´t believe in fairytales
Too cynical
Everbody stop and said
I let it go
I, I, I told you
I, I, I need to
Stick, stick, stick out of
Just can't be like you
Sent myself to outer space
A better place
Gotta win the human race

I´m not gonna live forever
Said I´m not gonna live forever
Gotta make it now or never
Ever, ever

I´m not gonna live forever
Said I´m not gonna live forever
Gotta make it now or never

Forever or never

PROSZE NIE DAWAC TŁUMACZEN Z SERWISU TEKSTOWO.PL ANI INNYCH GDZIE SA GOTOWE TŁUMACZENIA!!!! TAKICH ODPOWIEDZI NIE UZNAJE!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-08T13:41:51+01:00
Ubieram ´ t wierzy w cudy
Nigdy nie zrobiłem
Nic kiedykolwiek nie zdarza się tutaj
Tak chory tego
Ja, ja, powiedziałem ciebie
Ja, ja, potrzebuję
Dostań się, dostań siebie do somethin' nowy
Ja`m dla czegoś mistycznego, histerycznego
Ciemny, intensywny, seksualny

Ja ´ m nie gonna żyje na zawsze
Powiedziałem ´ m nie gonna żyje na zawsze
Gotta robi to teraz albo nigdy
Kiedykolwiek, kiedykolwiek

Ja ´ m nie gonna żyje na zawsze
Powiedziałem ´ m nie gonna żyje na zawsze
Gotta robi to teraz albo nigdy

Na zawsze albo nigdy

Ubieram ´ t wierzy w bajki
Zbyt cyniczny
Zatrzymanie Everbody i powiedział
Pozwoliłem temu pójść
Ja, ja, powiedziałem ciebie
Ja, ja, potrzebuję
Kij, kij, sterczeć z
Tylko nie może być jak ty
Wysłał siebie do przestrzeń kosmiczna
Lepsze miejsce
Gotta wygrywa rodzaj ludzki

Ja ´ m nie gonna żyje na zawsze
Powiedziałem ´ m nie gonna żyje na zawsze
Gotta robi to teraz albo nigdy
Kiedykolwiek, kiedykolwiek

Ja ´ m nie gonna żyje na zawsze
Powiedziałem ´ m nie gonna żyje na zawsze
Gotta robi to teraz albo nigdy

Na zawsze albo nigdy
2010-03-08T13:43:48+01:00
Ja nie wierze w cudy
, nigdy nie robiłem
Nic kiedykolwiek zdarza się tu
Tak sick tego
ja, ja, mówiłem wam
ja, ja, mi trzeba
Dotrzeć, otrzymują siebie w somethin', nowy
, kończę się dla czegokolwiek mistyczna, histeryczna
Ciemnota, intensywny, seksualny

Iăm nie gonna mieszkają na zawsze
Powiedzianemu Iăm nie gonna mieszkają na zawsze
Gotta robią to teraz albo nigdy
Kiedykolwiek, kiedykolwiek

Iăm nie gonna mieszkają na zawsze
Powiedzianemu Iăm nie gonna mieszkają na zawsze
Gotta robią to teraz albo nigdy

Na zawsze albo nigdy

Ja donăt wierzą w baśnie
Bardzo cyniczne
zatrzymanie się Everbody ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:02:27+01:00
Nie wierzę w cuda
Nigdy nie wierzyłem
Nic nigdy się tu nie dzieje
To jest choroba
Ja, Ja , Ja Ci powiedziałem
Że potrzebuję
Czegoś nowego
Jestem w czymś mistycznym, histerycznym
Ciemność, Intensywność, Seksualność

Nie będę wiecznie żyć
Powiedziałem, że nie będę wiecznie żyć
Zrób to teraz albo nigdy
Zawsze, zawsze

Nie będę wiecznie żyć
Powiedziałem, że nie będę wiecznie żyć
Zrób to teraz albo nigdy

Na zawsze albo nigdy

Nie wierzę w bajki
Zbyt cyniczne
wszyscy się zatrzymali i powiedzieli
Że pozwolę mu odejść
Ja, Ja, Ja Ci powiedziałem
Że potrzebuję
Tkwić, tkwić, tkwić na zewnątrz
Nie mogę być taki jak ty
Polecieć do innego statku
W lepsze miejsce
Żeby wygrać wyścig


Nie będę żyć wiecznie
Powiedziałem, że nie będę żyć wiecznie
Zrób to teraz albo nigdy
Zawsze, zawsze

Nie będę żyć wiecznie
Powiedziałem, że nie będę żyć wiecznie
Zrób to teraz albo nigdy

Na zawsze albo nigdy.....

POZDRAWIAM ;* ;)