Odpowiedzi

2010-03-08T13:46:24+01:00
1 .Czym systemy odwróconej osmozy różnią się od tradycyjnych filtrów?
Producenci tradycyjnych filtrów stosują w swoich produktach materiały filtracyjne takie jak sznurki bawełniane, ziemię okrzemkowa, piasek czy węgiel.

2.Czym woda destylowana różni się od wody po RO?
Woda produkowana metodą odwróconej osmozy jest tak czysta, że często porównuje się ją z wodą destylowaną

3.Czy woda osmotyczna jest dobra dla dzieci?
Woda otrzymana w procesie odwróconej osmozy jest wyjątkowo wskazana dla dzieci, które są szczególnie narażone na szkodliwe związki zawarte w wodzie kranowej takiej jak chlor i jego chloro pochodne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:28:34+01:00
1.
Jaką temperaturę wrzenia ma woda?
Temperatura wrzenia wody wynosi 100 st. C

2.
Jaki jest wzór chemiczny wody?
Wzór wody to H2O

3. (takie bardziej chemiczne, wiec nie wiem czy się nadaje)

Jakie wiązania tworzą się między cząsteczkami wody?
Między cząsteczkami wody tworzą się wiązania wodorowe.
1 5 1