Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:53:14+01:00
Modlitwy do Matki Bożej:
Pozdrowienie Maryi
O Maryjo,Jutrznio zabłąkanych
Do Matki Boskiej Nieustającej Pomocy
Pawła VI do Maryi Matki Kościoła
Do Najśw. Maryi Panny św. Franciszka z Asyżu
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T13:53:18+01:00
Modlitwa Pańska, Skład Apostolski, Anioł Pański, Litania do Najświętszej Marii Panny
7 3 7
2010-03-08T13:53:36+01:00
Matko Chrystusowa
Matko Kościoła
Matko łaski Bożej
Matko nieskalana
Matko najczystsza
Matko dobrej rady
Matko Stworzyciela
Matko Zbawiciela
Panno roztropna
Panno czcigodna
Panno wsławiona
Panno można
Panno łaskawa
Panno wierna
Zwierciadło sprawiedliwości
Stolico mądrości
Przyczyno naszej radości
Przybytku Ducha Świętego
Gwiazdo zaranna
Uzdrowienie chorych
Ucieczko grzesznych
Pocieszycielko strapionych
Wspomożenie wiernych
Królowo Aniołów
Królowo Patriarchów
Królowo Proroków
Królowo Apostołów
Królowo Męczenników
Królowo Wyznawców
Królowo wniebowzięta
Królowo różańca świętego
Królowo rodzin
Królowo pokoju
Królowo Polski

W zasadzie wszystkie wezwania litanii do Matki Bożej są tytułami - modlitwami do Maryi.
Wypisałem większość.

pozdr
10 3 10