Odpowiedzi

2010-03-08T14:08:15+01:00
No na przeklad mozesz go zapytac o to jak sie czuje po stracie Danusi ? co zamierza dalej robic ? czy bedzie szukac innej wybranki ? no i cos w tym stylu

tylko tyle wiem
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:12:55+01:00
Napisze ci tylko pytania a ty sama napiszesz odpowiedzi:)

1.Czy walcząc z bratem Rotgierem czułes starch?
2.Co czułes gdy odnalazłeś Danusię?
3.Czy twoim zdaniem zasłuzyłeś na miano rycerza?
4.Bedąc ze stryjem na wojnie nauczyłeś sie wielu czynności rycerskich.Jakich?
5.Gdy szedłes na egzekucję czy przypuszczałes że Danusia cię uratuje?
itp.
Mysle ze pomogłam:*
3 3 3