Odpowiedzi

2010-03-08T14:00:33+01:00
1. cypryśnik błotny
2. storczyk
3.bluszcz
4. jemioła
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:01:45+01:00
Korzenia podporowe- niektóre liany, figowce - u tropikalnych roślin typu namorzynów
korzenia powietrzne- epifity(rośliny rosnące na innych roślinach) w dżungli tropikalnej, przedstawiciele strączkowatych
korzenia czepne- wyrastające z łodygi pnączy np. bluszcz pospolity.
ssawki- inaczej haustoria- wytwarzane przez korzenia pasożytniczych roslin nasiennych np. jemioła, łuskiewnik, kanianka
17 4 17