Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:56:03+01:00
-5 +8= 3stopnie



w poludnie termometr wskazywal 3 stopnie celsjusza:P


licze na naj. xd
9 5 9
2010-03-08T13:56:19+01:00
Jak na początku było -5 i wzrosło to do -5 dodajesz tyle ile wzrosło czyli:
-5 + 8 =3
jak czegos nie rozumiesz to pisz:D
5 5 5
2010-03-08T13:56:56+01:00
-5 + 8 = 3
w południe termometr wskazywał 3 stopnie powyzej zera.
6 5 6