Odpowiedzi

2010-03-08T13:58:39+01:00
11 listopad 1918 roku po 123 latach niewoli polska odzyskala niepodleglosc:)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:13:42+01:00
Polska odzyskała niepodległość w 1918. 11 listopada to data zakończenia I wojny światowej i UMOWNA data odzyskania przez Polskę niepodległości. Gdyby przenieść się do 11 listopada 1918 na ulicę Warszawy do nie ujrzelibyśmy widoku maszerujących tłumów, które cieszą się z wolności. Gazety z tego okresu nie mają wielkich nagłówków typu "POLSKA ZNÓW WOLNA!".
5 3 5