Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:04:38+01:00
Podawanie swoich danych jest rzeczą bardzo glupią i nie rozważną ponieważ może to doprowadzić do tego że oszuści czasem nawet co gorsze pedofile mają wszystki dane nasze pod ręką. Dlatego mówi się, że przez pisanie na internecie swoich danych zapraszamy oszustów do naszych domów, bo imię, nazwisko, miejscowość, ulicę czytają jak z kartki i nie muszą już nigdzie indziej tego szukać. Dlatego uważam że na portalach typu nasza-klasa czy inne należy omijać niektóre punkty w danych bo może to doprowadzić do nieszczęścia które sami sobie zrobiliśmy. Bo taka prawda. Ponadto osoby trzecie mogąsię posłużyć naszymi danymi jako niby ich co także ma czasem złe skutki. Na portalach typu czat NIE WOLNO przedewszystkim podawać miejscowości czy adresu domu bo np. 50 latek który podaje się za np. 14 może zrobić krzywdę przedewszystkim młodym dziewczyną które poszukują miłości w internecie.
9 4 9
2010-03-08T14:04:50+01:00
Nie można podawać swoich danych w internecie, ponieważ jest wiele od=sób, które kryją się pod postacią jakiegoś 13-latka, a mają lat 50. Niektóre osoby chcą zrobić innym krzywdę. Dlatego jeśli chce się być bezpiecznym nie można podawać danych
5 3 5
2010-03-08T14:05:12+01:00
W internecie nie można podawać swich danych osobistych , ponieważ może ktoś podać nasze dane innej osobie lub podać te dane jako właśne.
3 3 3