Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T14:13:29+01:00
Współczesnemu człowiekowi zagraża wiele niebespieczeństw. są one głównie spowodowane szybkim rozojem. Mogą nimi być różne używki czy bronie palne. Rzeczy takie jak narkotyki czy alkohol bardzo szybko uzależniają, dlatego nie warto ich próbować. Jedeak w dzisiejszych czasach uzywki spotykamy praktycznie na każdym kroku. Innym niebezpieczeństwem mogą być inni ludzie. Być może codziennie na ulicy mijamy różych pedofilów, morderców i przestępców.
Tak więc na człowieka czyha wiele niebezpieczeństw.


Mam nadzieję, że będzie dobrze Pozdowienia ^^
2010-03-08T14:20:51+01:00
Współczesnemu człowiekowi zagraża wiele niebezpieczeństw.Są to
narkotyki,granaty,strzelby.Człowiekowi zagraża też jazda samochodem,latanie samolotem,jazda na motorze,itd.człowiekowi zagrażają jeszcze mordercy,alkohol,złodzieje.
2010-03-08T14:42:32+01:00
Współczesnemu człowiekowi zagraża bardzo dużo niebezpieczeństw. Są to między innymi: Bąby, wojny, konflikty, narkotyki, papierosy czy alkohol.
Większość z tych zagrożeń to po prostu uzależnienia choć istnieją także inne. Dotyczą zarówno młodych jak i starych ludzi, krótko mówiąc wszystkim.