Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T14:10:31+01:00
E) (dag ) 3g=0,3
89g=8,9
4 dag 5g=4,5
11 dag 26g=13,6
f) (kg) 8 dag=0,08
510g=0,510
8kg 3 dag=8,03
2 kg 300 g=2,3
g) (t) 7kg=0,007
205 kg=0,205
4 t 306 kg=4,306
50t 70 kg=50,070
1 5 1
2010-03-08T14:15:22+01:00
E) 3g = 0.3 dag.
89g = 8.9 dag.
4 dag 5g =4.5 dag.
11 dag 26g = 13.6 dag.
f) 8 dag = 0.08 kg
510g = 0.51 kg
8 kg 3 dag= 8.03 kg
2 kg 300 g= 2.3 kg
g) 7 kg= 0.007 t
205 kg= 0.205 t
4 t 306 kg= 4.306 t
50t 70 kg= 50.070 t
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T14:16:44+01:00
Dag
3 g= 0,3 dag
89 g= 8,9 dag
4 dag 5g= 4,5 dag
11 dag 26g= 13,6 dag

kg
8 dag= 0,08 kg
510 g= 0,51 kg
8 kg 3 dag= 8,03 kg
2 kg 300 g= 2,30 kg

t
7 kg= 0,007 t
205 kg= 0,205 t
4 t 306 kg= 4,306 t
50t 70 kg= 50,070 t

myślę że pomogłem
liczę na naj
5 4 5