Odpowiedzi

2010-03-08T14:11:30+01:00
- ponieważ zawsze mnie uważnie słucha i pomaga w ciężkich chwilach
- ponieważ zawsze mogę powierzyć jej tajemnicę
-ponieważ pomaga mi z matematyki
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:12:02+01:00
1.Bo wspiera mnie w trudnych sytuacjach.
2.Potrafi mnie pocieszyć.
3.Moge jej się zwierzać ;D
7 3 7
2010-03-08T14:12:36+01:00
1.Bo jest przyjacielska, zachowuje się jak przyjaciel
2.Ponieważ zawsze mogę jej ufac, gdy powieram jej jakąś tajemnicę
3.Za to, że nawet w najgorszych chwilach nie zostawia mnie samą.

Liczę na naj;):*
3 2 3