Odpowiedzi

2010-03-08T14:16:18+01:00
Na sprzedaż nieruchomość gruntowa zabudowana domem jednorodzinnym o pow. użytkowej ok. 140mkw oraz budynkiem gospodarczym. Nieruchomość składa się z: jednej działki zabudowanej o pow. 20ar i dwóch działek o przeznaczeniu rolnym o powierzchni 30ar. Budynek mieszkalny wykonany jest w technologii tradycyjnej z cegły, w całości podpiwniczony poddaszem użytkowym. Wybudowany był w latach 60- tych i wymaga remontu. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Posadzki drewniane, lastrico. Parter składa się z: trzech pomieszczeń, łazienki o łącznej powierzchni ok. 72mkw. Poddasze użytkowe, nieurządzone wykorzystywane jako strych. Dojazd do nieruchomości odbywa się drogą asfaltową. Wokół nieruchomości znajdują się zabudowania domów jednorodzinnych oraz wolna przestrzeń.
Możliwe są dwa warianty sprzedaży:
1. Sprzedaż nieruchomości i dzierżawa domu obecnym lokatorom- odpłatnie (minimum 5 lat).
2. Zamiana nieruchomości na mieszkanie (kawalerka) z dopłatą.
2 3 2
2010-03-08T14:17:47+01:00
OGŁOSZENIE
Sprzedam piękny duży dom z basenem i dużym podwórkiem . Dom znajduje się na ul . Kołątaja 14 nr 21w Białymstoku chętnych zapraszam jutro o godz 18 przy bloku . Dom jest bardzo ładny , a kosztuje 300 tysięcy
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:20:56+01:00
Sprzedam duży dom z ogrodem i basenem,mający piwnicę,na parterze przedpokój, kuchnię,jadalnię,duży salon z kominkiem, łazienkę, sypialnię z której można dojść do garderoby oraz drugiej łazienki, oraz cztery dodatkowe pokoje.Na pierwszym piętrze trzy pokoje, suszarnię, trzecią łazienkę, oraz duże, nieumeblowane pomieszczenie, które nazywam salą balową , ponieważ zazwyczaj to tam tańczyliśmy w czasie różnych uroczystości.Jest też strych. Dom jest już przygotowany do mieszkania, prawie całkowicie umeblowany. Naprawdę w dobrym stanie. Brak jakichkolwiek niedogodności, atrakcyjna cena. Sprzedaję dom, ponieważ mam dzieci, które myślą że tam straszy i jest dla mojej cztero-osobowej rodziny za duży.
4 5 4