Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:22:12+01:00
24 h = 24 x 60 min = 1440 min
60 ml x 1440 min = 68400 ml = 68,4 l
68,4 x 7 = 478,8 l

2,80 zł = 1 m3 = 1000dm3
1 dm3 = 0,0028 zł
478,8 x 0,0028 = 1,35 zł
2010-03-08T14:27:37+01:00
Witaj
dane: w=60ml/min
szukane: koszt K wykapanej wody w ciągu tygodnia
tygodniowa obj.V = 0,06l/min *60min/h *24h/dzień *7dni/tydzień =
= 604,8l/tydzień = 0,6048 m3/tydzień

koszt K = 0,605m3/tydzień *2,80 zł/m3 = 1,69 zł.

Odp.: Tygodniowy koszt wykapanej wody kosztuje 1zł 69 gr.

...............................pozdrawiam