Odpowiedzi

2010-03-08T14:25:09+01:00
KELNER: DZIEŃ DOBRY.
OSOBA1 I 2: DZIEŃ DOBRY.
KELNER: CO PODAĆ MIŁE PANIE?
OSOBA1: JA POPROSZĘ KAWĘ Z MLEKIEM.
kELNER: A PANI?
OSOBA2: LODY WISNIOWE Z BITĄ ŚMIETANA I POSYPKĄ CZEKOLADOWĄ.
KELNER: A MOŻE SKUSZĄ SIĘ PANIE NA PYSZNĄ KARPATKĘ, KTÓRA JEST DZISIAJ W PROMOCYJNEJ CENIE.
OSOBA1: TO JA POPROSZĘ.
kELNER: MATYLDA?!
OSOBA2: JANEK?! TAK DŁGO SIE NIE WIDZIELIŚMY.
KELNER: CHYBA Z 15 LAT !
OSOBA2: MAGDA TO JEST JANEK KOLEGA Z PODSTAWÓWKI !
OSOBA1: CZEŚĆ!
KELNER: MIŁO MI CIĘ POZNAĆ !
OSOBA2: OPOWIADAJ CO TAM U CIEBIE?
KELNER: WIESZ, TERAZ ZA BARDZO NIE MOGĘ ROZMAWIAĆ, BO KOŃCZE PARCĘ I MUSZE SZYBKO IŚC DO DOMU. mASZ TU JEST MÓJ NUMER TELEFONU ZADZWOŃ TO SIE UMÓWIMY.
OSOBA2: OK! DO ZOBACZENIA.
oSOBA1: cześć!
kelner: Narazie!
2010-03-08T14:29:16+01:00
KE-Kelner
K1-Pan Klient
K2-Pani klient


K1- Kelner ! ! !
KE- Co państwu podać ?
K1- Ja poproszę wodę i placki ziemniaczane po węgiersku.
KE- Już się robi, a pani ?
K2- Czerwone wino i do tego rybę w panierce.

20min później

KE- Oto pańskie dania.
K2- Dziękuje
K1- Dziękuje
KE- może coś jeszcze podać, polecam deser, sernik z polewa czekoladową.
K2- To ja poproszę.
K1- To ja też.
KE -dobrze, Coś jeszcze ?
K1- ja nic.
K2 -ja też nic.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:38:13+01:00
Tom: Hi Kate , are you hungry ?
Kate: Yes, I am. Would you like to eat something, Tom ?
T: Yes great idea. Let's go out
K:OK. Would you like a kebeb ?
T:Yes,good idea. Let's go to the kebeb bar.
Waiter: Can i help you ?
T:I'd like two kebabs please
W: Would you like something to drink ?
T: Yes , Can i have an orange juice and coke please ?
W: Yes of course. That's two kebabs, one orange juice and a coke. Anything else ?
T: No thank you ,that's all