Odpowiedzi

2010-03-08T14:13:50+01:00
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów na przedstawienie które odbędzie się w naszej szkole dnia 9.03.2010r o godzinie 10.30 na sali gimnastycznej. Miło będzie was gościć! Zapraszamy wszystkich

W imieniu całej klasy 6.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:14:36+01:00
Zaproszenie!
Klasa 6 ma zaszczyt serdecznie zaprosić wszystkich uczniów ......(nazwa szkoły) na przedstawienie, które odbędzie się....(data) w .....(gdzie ma sie odbyć). Zapewniamy świetna zabawę.

Z poważaniem uczniowie klasy 6.
1 5 1