Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:17:46+01:00
Okółkowe- Marzanka polna, rolnica pospolita.
Skrętoległe- moczarka, Robinia akacjowa, Rokitnik zwyczajny
naprzemianległe- jodłą polspolita, cis

Liczę na naj;) :*
21 4 21
2010-03-08T14:21:06+01:00
1. Rośliny okółkowe-skrzyp,krwawnica,przytulia
2.Rośliny skrętoległe-krzywoszył polny, układka leśna
3.Rośliny naprzemianległe-szałwia wieszcza,krowiziół zbożowy, gryczka śniegowa
5 3 5
2010-03-08T14:22:52+01:00
Okółkowe = Gnidosz okółkowy, Galium odoratum

skretoległe = Wroniec widlasty, Widłaczek (widłak) torfowy

naprzemianległe = Przetacznik, zwykły liść
4 3 4