Odpowiedzi

2010-03-08T14:20:10+01:00
Jesteś odpowiedzielny, żeby nie gadać, modlić się być wyspowiadanym, przyjąć eucharystię i przypilnować brata jak masz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:26:43+01:00
W Kościele jestem odpowiedzialny za życie kościoła i wspólnote. W kościele nie przychodze do kościoła żeby sie czyms pochwalić lecz ide by pochwalić Boga i przekazać mu co dzisiaj dobrego zrobiłam w życiu codziennym i Kosicioła.
Zawsze po mszy św odmawiam pacież i chwale Pana Boga. Zastanów sie czy wynagradzasz Panu Bogu jego przekazania. Niezapominaj również o modlitwę! i o przyjeciu Eucharystii.!
Mam nadzieje ze pomogłam i czekam na punkty!!
Pozdrawiam.