Bardzo proszę o pomoc.muszę ułożyć pytania a mam odp żeby wyszła mi z tego krzyżówka.1.Baranek.2)pisanki.3)Koszyk.4)kosciół.5)Sniadanie.6)Zajączek.7)Masło.8)sól.9)Zmartwychstanie.10)Kiełbasa.11)Rodzina.12)Niedziela.13)Święcenie.14)Chleb.15)Oktawa.16)Emaus.17)Wspólnota.18)rodzina.19)Serwetka.a teraz do drugiej krzyrzówki to samo co w pierwszym mam odp a potrzebuje pytania żeby wyszło hasło krzyrzówkowe.1)rekolekcje.2)ostatnia wieczerza.3)pokuta.4)nawrócenie.5)gorzkie żale.6)Droga Krzyżowa.7)Pasja.8)Piłat.9)Judasz.10)męka pańska.z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:32:23+01:00
1.symbol swiąt wielkanocnych
2.pomalowane jajka.
3.wkladamy do niego pisanki i rzeczy które chcemy poswięcić.
4.Inaczej wspólnota
5.poranne...
6.wielkanocny .....
7.smarujemy nim chleb.
8.znajduje sie w solniczce
:D:D:D
1.msze dla dzieci i młodziezy / przygotowanie do swiat wielkanocy.
2.inaczej ostatnia kolacja jezusa i apostołów
3.kara za grzechy.
4.poprawienie sie w obel boga i bliznih
5. nie wiem
6.przebyl ja bóg..gdy szedł na golgotę
7.film o umierajacym bogó
8.nie wiem
9.zdradził boga
10.nie wiem
2010-03-08T14:36:38+01:00
Baranek- Był ofiarą, którą w dawnych czasach ludzie składali Bogu.
Pisanki- malowane jaja
Koszyk- zbieramy do niego np.grzyby
Śniadanie- posiłek z samego rana
Zajączek- to zwierze "kica"
Masło- tłuszcz jadalny w postaci zestalonej, otrzymywany ze śmietany
sól- ...kuchenna
Zmartwychwstanie- Jezus trzeciego dnia .......(podaj w mianowniku)
Kiełbasa- np. toruńska
Rodzina - może byc bezdzietna , małodzietna lub wielodzietna
Święcenie - .....pokarmu
Chleb- pieczywo otrzymywane z wypieku ciasta
Ottawa- stolica Canady
Emaus- miejscowośc biblijna
serwetka- rodzaj ozdobnego nakrycia stołu