Odpowiedzi

2010-03-08T14:33:18+01:00
4.202 100%
X
x 18%
----------------------------------------------------------

4.202 * 100
--------------
X= 18

X= 23,3

Odp: 18 procent z liczby 4.202 to 23,3.

:)
2010-03-08T14:34:09+01:00
Jezeli 4.202 stanowi 18% to
4.202*100/18
to 23.344 stanowi 100%
----------------------------
jezeli 4.202=100% to obliczamy ile to jest 18%
to 0,756 stanowi 18%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:37:38+01:00
1. Przypadek to taki ze 4.202 to 18 % z jakies liczby x.

Ja licze to tak:

Jesli 18% z x wynosi 4.202 to dziele 4.202 przez 18 aby obliczyc ile wynosi 1% z x.

4.202 / 18 = 1% * x | zamieniam % na ulamek
1/100 * x =( w przyblizeniu) 0.2334

Zeby obliczyc 100% z x trzeba teraz to pomnozyc przez 100.

1/100 * x = 0.2334(4) | *100
x = 23.34(4)

Odpowiedz: Szukana liczba to 23.34(4) .

2. Przypadek to taki ze z 4.202 mamy obliczyc 18%.

Obliczenia:

18/100 % * 4.202 = 75.636/100 %
18 % z 4.202 = 0.75636

Odpowiedz: 18 % z 4.202 wynosi 0.75636 .


Licze na naj ;D Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)
1 5 1