Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T14:32:10+01:00
A)5-7-13+15-22= -22
b)-21+16-3-12+24= 4
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2=-10.1
d)-3,6 + 2 i 3/7 -1,4-(-11/7)= 4 i 1/7
e)-5,75+ 4 i 2/3 -2 i 1/4-(-3 i 1/3)= -4 i 2/3
1 5 1
2010-03-08T14:38:44+01:00
A)5-7-13+15-22= - 22
b)-21+16-3-12+24= 4
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2= -10,1
d)-3,6 + 2 i 3/7 -1,4-(-11/7)=-3,6 + 1,4 +2 i 3/7 +11/7 =-5 + 2 i 14/7 = -5 + 4 = -1
e)-5,75+ 4 i 2/3 -2 i 1/4-(-3 i 1/3)= -5 i 3/4 +4 i 8/12 - 2 i 3/12 + 3 i 4/12 = -5 i 9/12 +4 i 8/12 - 2 i 3/13 = 0

Prosze bardzo ;)
1 5 1
2010-03-08T14:40:56+01:00
A)-22
b)4
c)-10,1
d)-5
e)-1,75

a)5-7-13+15-22= -15+15-22=0-22=-22
b)-21+16-3-12+24=-5-3-12+24=-8-12+24=-20+24=4
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2=-10,5+2,5-5,3+3,2=-10,1