Odpowiedzi

2010-03-08T14:32:58+01:00
1. ostania wieczerza
2. modlitwa w ogrojcu
3.pocałunek
4. biczowanie
4 ciernie ukoronowanie
5 droga krzyżowa
6. śmierć
7. złożenie do grobu
8. zmartwychwstanie
myślę ze pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:51:18+01:00
1.Ostatnia Wieczerza
2.Ustanowienie Najświętszego Sakramentu
3.Modlitwa w Ogrójcu
4.Pojmanie Jezusa
5.Zaparcie się Piotra
6.Pan Jezus przed Piłatem
7.Ukoronowanie Cierniem
8.Ukrzyżowanie
9.Śmierć Syna Bożego
10.Pogrzeb
11.Zmartwychwstanie