A) 2/3 x (-0,125)=
b) -1/12 x 1,2=
c) 3 i 1/2 x (-2 i 2/3)=
d) -2/3 x (-5/6)=
e) -2,5 x (-0,8) x (-2) =
f) -8,52 x (-1,8) x (-2)=
g) -4 x (-1,5) x (-10) x (-2,2)=
h) -3,8 x (-5) x (-2) x (-6,1) x (-1)=

daje naj. prosze sie rozpisac :).poziom podstawowka.

3

Odpowiedzi

2010-03-08T14:44:22+01:00
A) 2/3 x (-0,125)=²/₃ * (-¹²⁵/₁₀₀₀) = ⅔ * (-⅛)= -¹/₁₂
b) -1/12 x 1,2=-¹/₁₂ * 1²/₁₀=-¹/₁₂ *¹²/₁₀=-¹/₁₀
c) 3 i 1/2 x (-2 i 2/3)=⁷/₂ * (-⁸/₃)= -⁵⁶/₆= -9⅓
d) -2/3 x (-5/6)=⁵/₉
e) -2,5 x (-0,8) x (-2) =-4
f) -8,52 x (-1,8) x (-2)=-30,672
g) -4 x (-1,5) x (-10) x (-2,2)=132
h) -3,8 x (-5) x (-2) x (-6,1) x (-1)=-231,8
2010-03-08T17:17:08+01:00
A) 2/3 x (-0,125)=2/3 x (-1/8)=-2/24=-1/12
b) -1/12 x 1,2=-1/12 x 12/10=-1/10
c) 3 i 1/2 x (-2 i 2/3)=7/2x (-8/3)=-56/6
d) -2/3 x (-5/6)=10/30=1/3
e) -2,5 x (-0,8) x (-2) =-5/2 x 1/4 x (-2/1)=10/8=1 i 1/4
f) -8,52 x (-1,8) x (-2)=-30,672
g) -4 x (-1,5) x (-10) x (-2,2)=132
h) -3,8 x (-5) x (-2) x (-6,1) x (-1)=-231,8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:55:40+01:00
A=-0,083
b=-0,1
c=
d=0,56
e=-4
f=-30,672
g=-16
h=-231,8 c= nie zrobiłam ;(