Odpowiedzi

2010-03-08T14:36:14+01:00
2,20 - 2 = 0,20
Spodek - 0,20 zł
Szklanka - 2 zł
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:37:43+01:00
X= cena szklanki [zł]
y= cena spodka [zł]

x+y=2,2
x=y+2

x=2,2-y
2,2-y=y+2

x=2,2-y
-2y=-0,2 |:(-2)

x=2,2-y
y=0,1

x=2,2-0,1
y=0,1

x=2,1
y=0,1

Odp. Szklanka kosztuje 2,10zł, a spodek 10 gr.

!!! I to jest właśnie prawidłowa odpowiedź !!!

Od autora:

Pozostałe odpowiedzi są błędne, ponieważ szklanka ma być o 2 zł droższa. U innych wynika że przy cenie 2 zł za szklanke i 20 gr za spodek różnica ta nie wynosi 2 zł tylko 1,80 zł <--- a to jest BŁĄD

10 4 10