Odpowiedzi

2010-03-08T14:37:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CH2=CH-CH3 + H2---->CH3-CH2-CH3-------------propan
CH2=CH-CH3 + Cl2---->CH2(Cl)-CH(Cl)-CH3-----1,2-dichloropropan
CH2=CH-CH3 + J2---->CH2(J)-CH(J)-CH3---------1,2-dijodopropan
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:39:04+01:00
Propan CH3CH2CH3
propenCH2=CHCH3
reakcja z wodorem
CH2=CHCH3 + H2 = CH3CH2CH3
reakcja z chlorem
CH2=CHCH3 + Cl2 = CH2ClCHClCH3
reakcja z jodem
CH2=CHCH3 + J2 = CH2JCHJCH3
ta reakcja zachodzi w szczególnych warunkach nic nie zajdzie po umieszczeniu w zbiorniczku propenu z jodem, przedewszystkim temperatura.
2 4 2