Witam ! chciałbym abyście mi napisali tu jak w XXI wieku ludzie (młodzież) się ubierają itp dam wam tu schemat macie tu opisać fryzurę ubiór np . szerokie dżinsy,modne itp :D Daje naj :P

Fryzura :
Dziewczyna -
Chłopak -

Dodatki np.czapki itp :
Dziewczyna -
Chłopak -

Ubiór (Bluza , Koszulka , Spodnie , spódnica , spudniczka , Buty :
Dziewczyna -
Chłopak -

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:42:05+01:00
Fryzura :
Dziewczyna - proste do ramion rzadziej krótkie
Chłopak - ścięte na jeża postawione na żelu

Dodatki np.czapki itp :
Dziewczyna - kolczyki długie,opaski we włosach, bransoletki, torebki, naszyjniki, szale
Chłopak - czapki z daszkiem, frotki na nadgarstkach, kolczyk (1!) w uchu, arafatki

Ubiór (Bluza , Koszulka , Spodnie , spódnica , spudniczka , Buty :
Dziewczyna - dżinsy rurki, obcisłe lub dopasowane bluzki, buty na obcasie
Chłopak - proste dżinsy, dresy, adidasy, luźne koszulki, szerokie bluzy

Pisałam na podstawie obserwacji w moim gimnazjum..
=]]
momisia
1 5 1
2010-03-08T14:53:15+01:00
Fryzura
Dziewczyna: w XXI w. dziewczyny chcą się wyróżniać. Modne są teraz fryzury "emo", a także włosy bardzo ścięte.
Chłopacy: chłopak na imprezy najczęściej wybiera irokeza :P

Dodatki
Dziewczyna: szerokie paski (do tunik), wysokie obcasy, kozaki wysokie (najczęściej czarne), legginsy, najczęściej błyszczące, czyli złote, srebrne, a także w różne wzory;
Chłopak: czapki (ze wzorami, napisami), najczęściej z krótkim daszkiem

Ubiór
Dziewczyna: tak jak w linijce wyżej, czyli: tuniki, legginsy, wysokie buty (kozaki), spodnie rurki;
Chłopak: coraz częściej wybierane są rzeczy szerokie, czyli tu akurat spodnie. Szerokie, za długie, luźne... A jeśli chodzi o bluzy, to najczęściej są to bluzy we wzory i z napisami;

Mam nadzieję, że pomogłam ; P
1 5 1
2010-03-08T18:28:29+01:00
Fryzura :
Dziewczyna -styl emo, ścieniowane, pasemka
Chłopak - irokezy, włosy krótko obcięte

Dodatki np.czapki itp :
Dziewczyna - kolczyki i tego typu ozdoby
Chłopak - czapki jakie noszą rapowcy

Ubiór :
Dziewczyna - Spodnie, miniówki, buty na obcasie, koszulki z dekoltem, bluzy
Chłopak - Luźne bluzy, koszulki firmowe (typu puma, addidas) buty- skejty

no i to raczej tyle ;)