Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T14:37:53+01:00
Ja pociskałem wszystkie przyciski na klawierce i jest normalnie
nie wiem jak będzie u Cb
2010-03-08T14:44:16+01:00
To może jak uruchamia ci sie ten program to go zamknij albo zainstaluj jak tam jest..
albo jak piszesz to włącz sobie klawiature ekranową..
ja też kiedyś nie mogłam wciskać "5" to pisałam na k.e. ale potem odłączyłam klawiature od kompa i od nowa włączyłam to działała. też tak spróbuj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:43:58+01:00
Więc...
Miałem podobny problem. Program Catalyst Control Center to jest sterownik. Aby nie mieć problemów z pisaniem litery "ć" należy usunąć ten program z komputera lub laptopa. Wchodzimy w start, następnie Panel Sterowania i dalej klikamy w "Dodaj lub usuń programy". Jeżeli mogłem pomóc to bardzo się cieszę.