Do podanych niżej wyrazów dopisz po pięć rzeczowników , które Ci się z nimi kojarzą.Dobierz je tak , by wśród nich znalazły się rzeczowniki w rodzaju męskim,żeńskim i nijakim , a także jedna nazwa własna
a)Sport
b)Rozrywka
c)Medycyna
d)Technika
e)Film

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:47:32+01:00
A) Sport - medal, rywalizacja, współzawodnictwo, Adam Małysz, zdrowie
b) Rozrywka - klub, zabawa, -,
c) Medycyna - lekarz, sala, łóżko, kardiolog
d) Technika - postęp, nauka, myślenie, odkrycia
e) Film - ekran, rozrywka, przeżycie, Cameron
8 4 8
2010-03-08T15:15:02+01:00
A) Sport - zwycięstwo, zawodnik/ sportowiec, determinacja, O. Jędrzejczak, siła
b) Rozrywka - muzyka, relaks/ odprężenie, F.Chopin,
c) Medycyna - operacja, lekarz, pomoc, leczenie, Z. Religa
d) Technika - nauka, osiągnięcie, wynalazek, A. Einstein, mechanizacja
e) Film - aktor, imaginacja, emocje, rozczarowanie, A. Broody
4 3 4