Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:46:13+01:00
Tym że są torbaczami i że występują ssaki endemiczne, czyli takie które mają połaczenia z gadami.
1 5 1
2010-03-08T15:20:40+01:00
Różnią się tym że nie które mają torby noszą w nich swoje dzieci,
koale tylko jedzą liście eukaliptusów żyję też na drzewie, umieją też skakać i tak się przemieszczają są to np. kangury,niektóre mają też pancerze zbudowane z rogowych łusek, niektóre ptaki jedzą trawę, nasiona, owoce i owady, też tym że kolczatka zyje w niewoli 49 lat ma łapy silne przystosowane do kopania.
1 5 1