Odpowiedzi

2010-03-08T14:50:08+01:00
A)105+(-7)+(-13)+20= 105

b)-16+67+(-10)+(-7)+66=100

c)2 i 2/5+(-4,1)+ 7 i 3/5+(-5,9)=0
d)4 i 4/7+5,4+(-1 i 4/7)+(-7,4)=1

e)-0,75+6,3+(-1,1)+(-¼)+(-6,3)=-2,1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:51:16+01:00
A)105+(-7)+(-13)+20=105
b)-16+67+(-10)+(-7)+66=100
c)2 i 2/5+(-4,1)+ 7 i 3/5+_(-5,9)=0
d)4 i 4/7+5,4+(-1 i 4/7)+(-7,4)=1
e)-0,75+6,3+(-1,1)+(-¼)+(-6,3)=-2,1

;)
2010-03-08T15:13:34+01:00
A)105
b)100
C)0.6
D)1
E)-2 i 1/10