Odpowiedzi

2010-03-08T14:48:37+01:00
Obgryzam paznokcie xD
robie głębokie oddechy
biegam .;p
mi to pomaga xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:49:18+01:00
1. Starać się o tym nie myśleć i ze spokojem i przemyśleniem rozwiązywać zadania.
2. Nie panikować..
3. Się nauczyć dobrze, wtedy się tak nie stresujesz. ;))
2010-03-08T14:50:26+01:00
Lepiej podejść naluzie do całej sprawy albo podejść do egzaminu drugi raz,ja w połowie lipca zdawałam pierwwszy raz i niestety stres, nerwy były większe od moich umięjętności i teraz za drugim razem (a on niedługo nastąpi)pójdę na luzie zdać a może akurat się uda?życzę powodzenia , napewno będzie dobrze