Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:55:31+01:00
Many people ask me if I know a native speaker they could have conversation lessons with. What for: to listen to a good accent? To have somebody to listen to them?


Wielu ludzi pyta mnie , czy znam kogoś , kto mówi w jezyku ojczystym z którym mogliby mieć lekcje konwersacji ( czyli rozmówki) . Po co ? Żeby posłuchać właściwego akcentu ? Czy potrzebują kogoś , żeby ich słuchał?

2010-03-08T15:03:03+01:00
Wielu ludzi pyta mnie, czy znam rodzimego mówcę, z którym oni mogliby mieć lekcje rozmowy. Po co : aby słuchać dobrego akcentu? Aby mieć kogoś, by posłuchać ich?