Odpowiedzi

2010-03-08T14:53:55+01:00
Zgubić własną głowę
stanąc dla kogoś na głowie
mieć zadarty nos
co dwie głowy to nie jedna
stawać dla kogoś na rzęsach
być dla kogoś oczkiem w głowie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T14:54:09+01:00
Agnieszka jest jego oczkiem w głowie. Wczoraj, gdy miała ręce pełne roboty posprzątał jej cały dom. Wydaje mi się jednak, że on ma klapki na oczach, nie widząc, że tak naprawdę rzuca mu kłody pod nogi. Ona ma siano w głowie i zależy jej tylko na jego pieniądzach. Tomek powinien pomyśleć o tym z głową i zostawić ją bujająca z głową w chmurach.
2010-03-08T14:58:21+01:00
Moją piętą Achillesową jest matematyka.

Ostatnio pani kazała mi pilnować dziennika jak oka w głowie.

Miałam dzisiaj zły dzień, widocznie wstałam lewą nogą.

Mój tata to złota rączka w domu, umie wszystko naprawić.

Ostatnio znalazłam się w złym towarzystwie więc dałam nogę.