Odpowiedzi

2010-03-08T15:00:24+01:00
WIELKANOC - święto zmartwychwstania
PISANKI - malowane na Wielkanoc
ŚLEDZIA - jedna z tradycji wielkanocnych wieszanie żuru i ...
POPIELCOWA - tego dnia sypiemy głowy popiołem, środa ...
OKRES ... Wielkanocny rozpoczyna się Wigilią Wielkanocną.
ŚWIĘCONKA - inaczej koszyczek, który niesiemy do kościoła w wielką sobotę

PASCHA - żydowskie święto upamiętniające zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa
OKTAWA - Wielka Niedziela jest pierwszym dniem wielkanocnego okresu świątecznego zwanego ...
SOBOTA - Wielki Czwartek, Piątek, ...
TRIDUUM - ... Paschalne
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:09:08+01:00
W ieczerza
śm I erć
wi E lkanocne
pa L mowa
po K uta
pop I ół
po P ielcowa
dr O ga
S zymon
apos T ołowie

1.np.wigilijna
2.np.męczeńska
3. święta .............(po wielkim poście)
4. niedziel na którą przynosimy do kościoła palmy to niedziela...........
5. jeden z sakramentów na ktory szczegolnie zwracamy uwagę w wielki post
6. symbol pokuty powstały z palm
7. popielec to inaczej środa .........
8. ............. krzyżowa
9. Jezusowi pomógł nieść krzyż to ............... Cyrenejczyk
10. uczniowie Jezusa to................

DASZ NAJ?