Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:06:22+01:00
0,7t>70kg
0,5kg>53g
5,23kg>5,23g
3,02t=3t20kg
2010-03-08T15:08:23+01:00
A) 0,7t > 70kg
0,7t=700kg
b)0,5kg > 53g
0,5kg=50dag=5000g
c)5,23kg > 5,23g
5,23kg=523dag=52300g
d)3,02t = 3,020t
sa takie same
2010-03-08T15:11:08+01:00
A) 0,7t i 70 kg
1t=1000kg
0,7t= 700kg
700kg > 70kg

b) 0,5 kg i 53g
1kg=1000g
0,5kg=500g
500g > 53g

c) 5,23kg i 5,23 g
1kg=1000g
5,23kg= 5230g
5230g > 5,23g

d)3,02 t i 3t 20 kg
1t=1000kg
3,02t=3020kg
3t 20kg=3020kg
3020kg=3020kg

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!!
3 4 3