Odpowiedzi

2010-03-08T15:18:30+01:00
Według mnie czytanie pisma świętego podczas liturgii ma ogromne znaczenie. Na mszy świętej doznajemy wtedy jakby zbiorowego oświecenia. Czytająć sami w domu dzieje Chrystusa i nie tylko nie rozumiemy w pełni wszystkiego. Słuchająć Ewangelii równcześnie możemy to przeżywać podczas pamiątki mszy świętej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:36:58+01:00
Poznajemy zycie i historie jezusa.
uczymy sie go kochac no a tak przedewszystkim bardziej go mozemy pokochac :)