Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:13:07+01:00
9) Borowik szlachetny, gąska zielona
10) nie wiem ;)
11) A.(jestem pewna, bo mam to właśnie na biologi)

Do tych dwóch pytań jestem pewna ;)
Mam nadzieję, że pomogłam :)
3 4 3
2010-03-08T15:25:13+01:00
9. Borowik Szlachetny
Koźlarz Grabowy
10. Wodniczka pokarmowa trawi jedzenie wchłonięte przez błonę komórkową (występuje u pantofelka)
11.A
5 4 5