Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:15:56+01:00
Bestseller- bardzo popularna i doskonale sprzedająca się ksiązka lub inny produkt

Egocentryk- postawa życiowa polegająca na traktowaniu siebie jako ośrodka wszystkiego

Altruista- postawa ludzka polegająca na dużym poswięceniu się.
6 4 6
2010-03-08T15:17:01+01:00
Egocentryk (łac. ego - ja, centrum - środek) - człowiek, którego cechuje egocentryzm, który polega na centralnym umiejscowieniu własnej osoby w świecie. Przekonanie o tym, że jest się najważniejszą osobą, a świat "kręci się wokół niej".

Bestseller (ang. najlepiej sprzedający się) - książka, która zdobyła w pewnym okresie największą pokupność, największe powodzenie, niezależnie od swoich wartości literackich i artystycznych.

Altruista (łac. alter - drugi, inny) - człowiek odznaczający się altruizmem, stawiając dobro innych ponad własne interesy.
5 5 5