Odpowiedzi

2010-03-08T15:14:51+01:00
Duchu Święty, który oświecasz nas swoim światłem w mrokach naszej duszy!
Pomóż nam przygotować się solidnie do sakramentu dojrzałości chrześcijańskiej abyśmy napełnienie twoimi boskimi darami mogli głosić Ewangelię wśród innych.
Amen
2 2 2
2010-03-08T15:15:56+01:00
Duchu Święty proszę Cię abyś dodał mi siły i rozumu abym mogła godnie przygotować się do sakramentu bierzmowania.
Amen
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T15:16:56+01:00
Duchu Święty, który oświecasz nasze umysły i serca, daj nam siłę, która pozwoli nam jasno zrozumieć święty sakrament bierzmowania, byśmy byli gotowi godnie go przyjąć i móc umacniać naszą wiarę, poprzez dobre uczynki. Dodaj nam ochoty, abyśmy dzięki ten nauce zrozumieli czym jest bierzmowanie. Amen.
4 4 4