Napisz kontynent do każdego państwa.
1.Włochy
2.Portugalia
3.Hiszpania
4.Francja
5.Wielka Brytania
6.Belgia
7. Holandia
8. Niemcy
9.Szwajcaria
10.Austria
11.Węgry
12.Słowenia
13.Chorwacja
14. Rumunia
15.Serbia
16. Albania
17. Macedonia
18.Bułgaria
19.Grecja
20. Turcja
21.Syria
22.Liban
23. Izrael
24.Jordania
25.Egipt
26.Libia
27.Tunezja
28.Algieria
29.Maroko

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:17:24+01:00
1.włochy - Europa
2.Portugalia Europa
3.Hiszpania europa
4.Francja europa
5.Wielka Brytania europa
6.Belgia europa
7. Holandia europa
8. Niemcy europa
9.Szwajcaria europa
10.Austria europa
11.Węgry europa
12.Słowenia europa
13.Chorwacja europa
14. Rumunia europa
15.Serbia europa
16. Albania Europa
17. Macedonia Europa
18.Bułgaria europa
19.Grecja europa
20. Turcja azja
21.Syria Azja
22.Liban Azja
23. Izrael azja
24.Jordania Azja
25.Egipt Afryka
26.Libia Afryka
27.Tunezja Afryka
28.Algieria afryka
29.Maroko afryka
1 5 1
2010-03-08T15:21:51+01:00
1-19 Europa
20-24 Azja
25-29 Afryka
2010-03-08T15:32:38+01:00
1.Włochy -Europa
2.Portugalia-Europa
3.Hiszpania-Europa
4.Francja-Europa
5.Wielka Brytania-Europa
6.Belgia-Europa
7.Holandia-Europa
8.Niemcy-Europa
9.Szwajcaria-Europa
10.Austria-Europa
11.Węgry-Europa
12.Słowenia-Europa
13.Chorwacja-Europa
14.Rumunia-Europa
15.Serbia-Europa
16. Albania-Europa
17. Macedonia-Europa
18.Bułgaria-Europa
19.Grecja-Europa
20. Turcja-Azja
21.Syria-Azja
22.Liban-Azja
23. Izrael-Azja
24.Jordania-Azja
25.Egipt-Afryka
26.Libia-Afryka
27.Tunezja-Afryka
28.Algieria-Afryka
29.Maroko-Afryka