Odpowiedzi

2010-03-08T15:15:09+01:00
Maszyna do spełniania życzeń bardzo by mi się przydała.
Mógłbym np. poprawić jakąś złą ocenę albo pozbyć się wszystkiego co mnie denerwóje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:21:53+01:00
Wiem co mogła by zmienic taka maszyna w mojim zyciu napewno zyczył bym sobie by mudz latac w przestworzach wolny jak ptak i z orłami na niebie sie gonic , napewno bym chciał wiele ciekawych zwiedzic miejsc zanurkowac w oceanie i na rafie , na najwyszy szczyt wdrapac sie i obejzec jak słonce za choryzontem chowie sie . poprosił bym by ludzie sie usmiechali by nie byo im zle bo przeciez kazdy o tym wie ze usmiechem ludzie lecza zatroskane serca swe . i zobaczyc bym straszchnie chciał gdzie słonce w nocy chowie sie za horyzontem czy idzie spac ? kto to wie ? oj oj oj wiem jeszcze na łace by kwiaty cały rok rosły i pan swistak był radosny . Oj wiem wiele bym chciał dla siebie lecz spokojnie podziele sie z kazdym bo nacuz mi szczescie gdy smutek do okoła?
1 5 1