Odpowiedzi

2010-03-08T15:19:44+01:00
Wady:
za bardzo się wszystkim przejmował,
chciał rządzić


zalety:
był :
miły
ostrożny
odważny
wesoły
mądry
DASZ NAJ:):):):) ?????????????????????????
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:25:01+01:00
Wady ;
mrukliwy , upary , nie umiał przyznać się do błędu , markotny , troszeczkę leniwy , nie lubiał sie bić ,mało mówny , za wszelką cenę chciał grać 'macho'
(macza)
zalety
rozsądny,utrzciwy pomocny ,spokojny , myślący , inteligętny ,bystry

jak chceż jeszcze to jeszcze moge ci napisać ;p
11 4 11