Odpowiedzi

2010-03-08T15:23:36+01:00
Zwierzęta:
np. żyrafa, lew, zebra, lemur, hipopotam
Rośliny:
np. trawy?
o to chodzi?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:23:47+01:00
Artur Żmijewski - Alex, Lew (polski dubbing)
Małgorzata Kożuchowska - Gloria, Hipopotamica (polski dubbing)
Klaudiusz Kaufmann - Marty, Zebra (polski dubbing)
Piotr Adamczyk - Melman, Żyrafa (polski dubbing)
Jacek Lenartowicz - Kowalski (ang. głos)
Tomasz Steciuk - Szeregowy (polski dubbing)
Janusz Zadura - Rico (polski dubbing)
Joanna Jeżewska - Mama Alexa (polski dubbing)
Marcin Troński - Zuba, tata Alexa (polski dubbing)
Jarosław Boberek - Król Julian (polski dubbing)
Maciej Miecznikowski - Moto Moto (polski dubbing)
Tomasz Bednarek - Mort (polski dubbing)
Elżbieta Gaertner - Nana (polski dubbing)
Jacek Rozenek - Makunga (polski dubbing)
Grzegorz Pawlak - Skipper (polski dubbing)
Wojciech Paszkowski - Maurice (polski dubbing)
2010-03-08T15:24:08+01:00
lew Alex,zebra Marthy,żyrafa Melman,hipopotam Gloria,Król Julian i pingwiny, które śpiewają "Wyginam ciało śmiało"
1 2 1