Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:33:17+01:00
Matka pomaga synowi.Także syn pomaga Matce.Przez swoja bliskość i czułość dodają sobie otuchy i sił w przetrwaniu na drodze pełnienia woli Ojca.Człowiek czuły i mądry potrafi być blisko drugiej osoby, której dotyka cierpienie.Trzeba się modlić, aby na świecie nie było morderstw i złych czynów.Życie powinno być pełne czułości, miłości i bliskości.
ten z góry skopiował z neta i wkleił!!
18 4 18
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:47:02+01:00
Spotkanie z Matką. Ona boleje nad męką Syna, niewinnie cierpiącego.

Ile matek boleje, bo dzieci ich spotkało nieszczęście z mego powodu, z mojego braku obowiązkowości, z mojej bezmyślności. Ile matek boleje z powodu krzywdy, wyrządzonej im przez dzieci. Pomódlmy się za nasze mamy , aby nadal miały dużo sił by nas wspomagać i wychować. Zdrowaś Maryjo ......
12 3 12