Odpowiedzi

2010-03-08T15:30:36+01:00
100Km-6,4l benzyny
30 km- 30% benzyny
6,4l-(6,4*0,70)=1,92
Odp. spali 1,92 L benzyny
1 1 1
2010-03-08T15:36:43+01:00
6,4 -tyle litrów samochód spala na 100 km
x -niewiadomą naszą jest ile litrów spali przejeżdżając 30 km

równanie nasze to:

x = 6,4 * 30/100
x = 1,92

Na długości 30 kilometrów samochód zużyje 1,92 litry benzyny.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:42:06+01:00
6,4l na 100km
x l na 30km
x=6,4*30/100
x=1,92
30km zużyje 1,92 litra
1 3 1