Odpowiedzi

2010-03-08T15:31:33+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców wioski na Święto Czekolady które odbędzie sie o godzinie 16 na boisku szkolnym.
Bedzie dużo czekolady i konkursów.
Zapraszamy
Organizzatorzy
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:31:42+01:00
Dnia 23.03.2010r. na ulicy (...) w (...) o godzinie 16:00 odbędzie się święto czekolady. Będzie mnóstwo atrakcji, a m.in. konkursy z nagrodami. Będzie można skosztować czekolady z wielu krajów. Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców, którzy lubią czekoladę. Na pewno będziecie zadowoleni.
Organizatorzy.
247 4 247
2010-03-08T15:32:22+01:00
Drodzy mieszkańcy ...( tu napisz nazwę swojej miejscowości, np. Warszawy ) !
Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców ... na udział w obchodach Święta Czekolady. Obchody odbędą się 13 marca bieżącego roku o godzinie 13.00. Impreza rozpocznie się od wygłoszenia wykładu o historii czekolady w Domu Kultury.
Gwarantujemy wiele atrakcji.
Organizatorzy
16 3 16