Odpowiedzi

2010-03-08T15:33:06+01:00

1.
a- 0,7
b- 0,554
c- 0,1216
d- 0,12375
e?- 0,15
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:39:02+01:00
A)7/10=0,7
B)554/1000=0,544
C)1216/10000=0,1216
D)12375/100000=0,12375
E)15/100=0,15
Zad.2
A)0,25=25/100
B)1,450=1,450/1000
C)22,4864=22,4864/10000
D)3,4308=3,4308/10000
E)5,68=5,68/100
F)0,888=888/1000
G)4,7684=4,7684/10000
H)0,0256=256/10000
1 2 1
2010-03-08T15:41:49+01:00
ZAD1
A) 7/10 =0,7
B) 554/1000 =0,554
C)1216/10000 =0,1216
D) 12375/100000=0,12375
E) 15/100 =0,15

Zad2
A) 0,25 =25/100=¼
B) 1,450 =1450/1000=1 i 9/20
C)22,4864=224864/10000=22 i 304/625
D) 3,4308=34308/10000= 3 i 1077/2500
5,68 =568/100= 5 i 17/25
0,888 =888/1000= 111/125
1 5 1